Recenze (94)
Zkažená úča (2011)
Další z mnoha filmů kde mi vyloženě chybí desítkové hodnocení:-( ale celkově lepší průměr neboli 6/10. Cameron Diaz na svůj věk je stále "hot":-)
Surfařka (2011)
Jedno oko nezůstalo suché. A to už je u mě co říct. Silný, dojemný příběh a k tomu ještě podle skutečných událostí. AnnaSophiaRobb to zahrála na 100% a Dennis Quaid s Helen Hunt o nic hůře. Krásné prostředí podtrhnuté perfektním soundtrackem. Díky.
Wrecked (2010)
Kdo viděl Buried či vynikajících 127 hours tak bude hodně zklamaný, tenhle film jim nesahá ani po kotníky. Zdlouhavé, nudné a ani Adrien Brody tomu nepomůže. Scénář je hodně slabý, se vůbec divím, že jsem se dokoukal.
Lovec nestvůr (2010)
Blade trochu jinak:-)) ale musím říct, že ač to byla blbost tak se mi na to koukalo dobře, taková napůl parodie. Zabilo mi to v práci čas a nic jsem od toho neočekával.
Země kůlů (2010)
O třídu horší "the road", spíš takový jeho remake s akcí z "crazies". Celkově zdlouhavé a snímek už jen kopíruje filmy podobného žánru. Hudební motiv a masky chválím.
Ataque de Pánico! (2009)
Nijak mě to nenadchlo, je to směs různých filmů typu Den Nezávislosti, Transformers, Válka světů včetně District 9. Jestli z toho opravdu bude celovečerák, pochybuju, že to bude mega úspěch ala District 9. Ale co se týče triků, tak na kraťas nadstandard.
Templář (2011)
Nic co bych už jinde neviděl, ale celkem spokojenost. Jak se říká za málo peněz vela muziky. Herecké obsazení vskutku slušné, až jsem koukal kdo všechno se nechal ukecat. Nevím kolik z toho je podle skutečných událostí, ale řežba to je slušná, useklé končetiny všude po hradě:) Po hudební stránce taky obstojné, jen škoda té dlouhé stopáže filmu.
Pařba v zapadákově (2011)
Tak tohle je pro mě asi největší zklamání tohoto roku v tomto žánru určitě. Kolem humoru to ani neběželo. Jestli jsem dvakrát hodil smail tak to je moc...jestli tohle někdo přirovnal s pařbou ve vegas, tak to bohužel viděl jiný film! Pokud teda nemyslel jen herce v hlavní roli. Slabé 2*
Plot Device (2011)
Kde si objednám tu hračku?:)
Arthur (2011)
Tohle mě mile překvapilo, dobře pobavilo a celkem i rychle uteklo. Jak nemusím Russella Branda tak tady mi fakt seděl. A herečky Jennifer Garner a Helen Mirren byly geniální. Spousta dobrých hlášek a o emoce taky není nouze. Škoda jen toho slabšího konce, ale bez váhání dávám 4*.