Recenze (94)
Ranař (2011)
Tak to byl trošku jiný hokej, pomalu už to byl film o boxu;-) S. W. Scott obstál v této roli, akorát nevím kde byla ta část "komedie".
Žena v černém (2012)
Přiznám se, britská produkce mi nikdy nebyla blízká a tenhle film nebyl vyjímkou. Příběh poněkud slabý a Daniel Radcliffe do takové role podle mě ještě nevyrostl. Jsem nakonec rád, že jsem na to do kina nestihl zajít!
Koupili jsme ZOO (2011)
Nemůžu si pomoct, mělo to své kouzlo;-)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Stifler se pomstil...;-) tento návrat k prvním dílům série se vydařil:-)
Železná lady (2011)
1* za herecký výkon Meryl Streep, nic víc, nic míň. Bohužel.
Černá mamba (2011)
No na reklamu to není vůbec špatné..ale, že by to byla nějaká petarda..tak to taky ne!
Mother's Day (2010)
Pro mě překvapení a to v dobrém slova smyslu...bavil jsem se /jen ať to teď nevypadá blbě/, příjemně to uteklo i na dlouhou stopáž, akorát škoda toho konce...už přehnaný...
Útok na věžák (2011)
"Fakt si myslíš, že je to pes? Tak běž ven a zkus mu dát pedigree" :-))
Simon Pegg and Nick Frost's Star Wars (2011)
Jsem rád, že nevznikl celý film...
Informátorka (2010)
Příběh inspirovaný skutečnými událostmi. Kathryn Bolkovac (Rachel Weisz) a její bezmoc v boji proti obchodu s bílým masem. Zajímavý komentář: Struhy.