Recenze (139)
Důkaz pravdy (2016) (TV film)
Ty Kanadské thrillery přímo miluji, nemůžu jinak než 5 hvězd.
Killing Ground (2016)
nemám tomu co vytknout :) krásné prostředí, top děj, sympatické postavy, 80% - 5 hvězd
Nebezpečné vztahy (2016) (pořad)
za mě top pořad, absolutně nechápu ty odpady, hltám každej díl :)
Než jsem tě poznala (2016)
Nejlepší film roku 2016, bezesporu :)
Nitky moci (2016) (TV film)
Lepší průměr, dalo se na to dívat, znovu už to vidět nemusím, ale nebylo to špatné. 58%
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Takovej seriál už dlouho nikdo nenatočil :) Za mě 5 hvězd, dobrá atmosféra, dobrej nápad, sympatičtí herci, dobré zápletky a spoustu dalšího. Všem můžu doporučit. 42% je k smíchu, lepší český seriál v tv právě neprobíhá, proto za mě 70%
Síla slibu (2016)
Takové filmy mám nejradši.
Skoro přátelé (2016)
58%? Nechápu, já byl spokojen a to mi stačí, 70% ♥
Tajná minulost (2016) (TV film)
Mozna se zda, ze tam je plno kycu, ale mne osobne se tento film hodne libil, super napad, krasny holky a celkove tam vidim jen pozitiva, takze 5 hvezd :)
Howl (2015)
úžasnej horor :) dávám 4 hvězdy, protože jsem se nenudil a film mě dost bavil