Recenze (139)
Šibenice (2015)
Jak vidím tak slabé hodnocení, tak se tu už radši příště dívat nebudu :) horor se mi fest líbil a dávám 5*
The Burning Dead (2015)
-_-
The DUFF (2015)
Tohle jsou přesně ty filmy, které miluju ♥
Vražedné zprávy (2015) (TV film)
Nechápu ty, kteří dávaj odpad. Film byl napínavý od začátku do konce a rozhodně nemohl diváka nudit. Kanadské thrillery miluju a tenhle hodnotím 80%. Šlo to natočit líp, ale já si to pořádně užil a tak to má být.
Blood Widow (2014)
Mě se tenhle film dost líbil a kdybych neviděl hodnocení, tak si myslím, že 50% získá určitě, ne-li víc :) Jak tak koukám, tak příště už radši nebudu koukat na hodnocení :D
Co děláme v temnotách (2014)
pořád se sám sebe ptám , co se vám na tom lidi líbilo :) mě přišel tenhle film absolutně o ničem .
Dead Within (2014)
Ať si každej říká na tenhle film co chce , mě se tenhle typ filmů líbí a nikdy mě nenudí , proto dávám 5*
Girlhouse (2014)
Ti , co tomu hororu dali/dají 2 hvězdy a míň , ten film asi neviděli :D
Chraň nás od zlého (2014)
Za tento rok jednoznačně nejlepší horor :) 95%
Láska až za hrob (2014) (seriál)
I když se na telenovely nedívám, tak tahle je jediná, co mě chytla. Zamiloval jsem si to, dávám 90%.