Recenze (544)
International (2009)
Je výborné,že scénar filmu sa odohráva v roznych európskych metropolách,dáva to tejto špionážnej kriminálke svoje čaro,spolu so skvelým Owenom.Je pravda,že podobných filmov je natočených stovky,ale pri Internationale som sa ani na chvíľku nenudil.Z akčnejších scien treba vyzdvihnúť tú prestrelku s toho berlínskeho múzea. 7/10
Na cestě bez návratu (2009)
Myslel som že duo Carradine-Madsen tu bude hrať doležitejšie postavy,namiesto toho len múdrujú.zbytočný film,nudný. 3/10
Projekt LAZAR (2008)
Film z nelogickou pointou,ktorá ma jeden účel-nasilu šokovať diváka.Ale paul walker skvelý.3/10
Falco (2008)
Výkon Manuela Rubeyho je určite na Oscara. napodobnenie Falca,jeho mimiky,pohyby,a hlavne všetky pesničky,ktoré naspieval zvládol EXCELENTNE !!!! Super životopisný film o rakúskom rebelovi,ktorého kariéra bola veľmi zvláštna,alkohol a drogy ho zničili,jeho vzťah z manželkou je vo filme spracovaný obrovským množstvom,rozchodov a zmierov. Piesne ako Rock Amadeus,Jeanny,America a pre mňa hlavne Out the Dark sú hudobné skvosty. Milujem podobné filmy.....10/10
Let's Dance (2006) (pořad)
sračka........ktorú tento blbý národ žerie!
Formula 51 (2001)
Obyčajná krimi gangsterka s chutou anglického humoru. Nič viac,nič menej.
Ztracený ostrov (2009)
Sračka. Je obdivuhodné,že stroskotanci sa zachránili,v celom oblečení,a s funkčnou vysielačkou.Klobúk dole!
Desatero (2007)
Sračka
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Tvorcovia využili ďalší dej Underworldu z nízkym rozpočtom tak,že urobili s toho prequel.Preto tu chýba unámy režisér,a hlavná predstaviteľka Beckinsale.Ale vobec to nevadí,je to dobré,aj keď nie také ako prvé dve časti,ale má to svoju temnú atmosféru. Preto všetci čo ste takí neskutočne sklamaní,si uvedomte,že o tejto časti bolo známe ,že to nebude neaky kinohit,jej premiéra bola potichu,bes medializácie,ktorá prvé dve časti sprevádzala.Mne sa to páčilo ,Bill Nighy bol hrozostrašný!!!7/10
Přímý kontakt (2009)
Neodporúčam. Balkánské ateliéry,zbytočný Lundgren,stokrát videné. 1/10