Recenze (522)
Král videoher (2006)
Neskutečně stupidní šílenost, kterou jsem navíc viděl bez zvuku ^_^ Ale je to velikááá legrace.
Kuky se vrací (2010)
Vynikající film nejen pro děti, pánové Svěráci (nyní už tři) opět dokazují, že v české kinematografii mají zaslouženě vyhrazené místo pro "laskavé" filmy. Scénář tentokrát nedostala pod patronát hlava rodu, což je možná škoda - jistě by dokázal polívku ještě o trochu více dochutit (i když je zamozřejmě diskutabilní, jestli tato verze není již jím notně ovlivněná a pouze se změnilo oproti dřívějšku jméno v titulcích). Kuky je vtipný, chytrý, dynamický, výtvarně kouzelně provedený...škoda, že do tohoto formátu se tak nějak úplně nestrefili dabéři: u juniora je to celkem i pochopitelné, ale že Zdeněk Svěrák bude mít občas takové problémy s intonací projevu když nebude mít i fyzickou postavu, to jsem nečekal.
Kult hákového kříže (1998)
Doufám, ře všechny potenciální nacisty tenhle film odradí již od první scény vyhlídkou, s jakejma příšerama by mohli randit. Pozitiva jako herecké výkony a podobně už jsou zde omleta několikrát dokola, řeknu tedy jediný problém, který s tímto filmem mám: konec naprosto zbytečně vede otázku rasismu ve filmu zpět do smyčky, tenkorát ovšem barevně invertní. Což jaksi posléze myšlenku filmu degraduje, ta stojí sama o sobě nezávisle na barvě pleti na plátně a dá se aplikovat univerzálně. Jde tedy o zbytečnou kontroverzi na závěr. Pokud to bylo myšleno pouze jako důsledek Dannyho činů, jedná se o konec velmi přemrštěný a špatně podaný. Ovšem toto neberu jako chybu, pouze odchylku od mého celkového uchopení problematiky, která byla až do posledních pěti minut podle mě zpracována bravurně.
Kung Fu: Legenda pokračuje (1993) (seriál)
Tak neuvěřitelně slátané, až je to kouzelné. Šaolinský mistr, jeho syn americký polda, klášter v americe, spousta spojených vzpomínek zjevujících se v takřka legendárním dvojstřihu, cestování časem...scénáristovi se nedá upřít nadšení vpravdě americké. Zcela neodolatelný je David Carradine jako chodící zásobárna čínské moudrosti a hlášek Boba Dylana představující se: "Jmenuji se Caine, rád vám pomohu."
Kung Fu Panda (2008)
Strašná slátanina. Místy se tváří jako seriózní kung-fu film, s címž ovšem poněkud nekorespondují pošahaný zvířecí postavy, o kterých si zřejmě euroameričtí animátoři myslí že jsou nejen pro kreslený film nepostradatelné, ale také vtipné - inu, doba se od časů Vilíka Šejkspíra změnila a někteří lidé by si představovali od komedie něco i více důmyslněji vtipného, než že se v ní na scéně objeví pes (zde tedy, abych nehanil, inovativní panda). Jinak přiběh je typická americká forrestgumpovina: Jsi looser, a stejně budeš (Burger)king! Jedna hvězdička za animaci první minuty v tradičně asijském stylu.
Kurýr (2002)
Qi Shu je více než hot, Jason Statman více než hard, a když to dají dohromady...je z toho super akční jízda a né to, co si po předchzí větě vy prasáci myslíte ^_^
Kurýr 3 (2008)
Když nic jiného, Transporter 3 vám představí nejsvůdnější rusovlásku stříbrného plátna, která nejen že je záchvatně krásná, ale navíc pije vodku, mluví o jídle a má širokou, slovanskou duši. Jason Statham pořád zní drsně i vypadá drsně, stále má nejvymakanější černý sedan Audi ve Francii a dokáže uvázat kravatu na několik způsobů. A dámy: při boji používá rafinovaný striptýz ^_-
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Angelina hopkající, Angelina v lázni se koupající, Angelina nohy (před útoky) roztahující, Angelina v těsném oblečku se prsící, Angelina podezřívavě se tvářící, Angelina...no a o čem to vlastně bylo?
Ledová archa (2013)
Elysium ozvláštněné nápaditým lineárním průřezem panské a rabské společnosti, skrze který se poměrně nenápaditě prosekává revoluční dialektika, vedená pohříchu těžce necharismatickým Evansem. Osvěžující korejská hravost, která místy probleskne, neutáhne dnes již tuctový holywoodský "levičácký kus".
Legenda o sovích strážcích (2010)
Těžce klišoidní, v jádru infantilní dětská spatlanina, protkaná úžasnou estetikou bojujících letců.