Recenze (1 193)
Návrat do budoucnosti II (1989)
Pro mne nejslabší díl trilogie.
John a Mary (1969)
Natočit Bullitův případ a pak hned toto... :-D
Návrat do budoucnosti (1985)
Já to prostě miluju!
F. L. Věk (1970) (seriál)
Úžasný Pivec.
Život (2017)
Komentáře ostatních jsem nečetl, přesto jistě nebudu originální, když napiši: Kde já toto viděl? Už vím! VETŘELEC!
Jeden svět nestačí (1999)
Po čase zvedám na 5. V závěru mne uchvátil pohled M na Bonda nad mrtvou Electrou. V tom výrazu je evidentní její uvědomění, jaké zabijácké monstrum z Bonda vytvořila, které ale zároveň má v sobě skrytý cit a dokonalý smysl pro spravedlnost.
Železná lady (2011)
10 000 000 nezaměstnaných (z deníku Adriana Molea).
Zlato (2016)
Dvě hvězdy navíc za McConaugheyho, protože co tady předvedl....
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Kimon to napsal výstižně.
Co s láskou (2014)
WTF????