Recenze (1 067)
L.I.E. (2001)
Mám rád nezávislé filmy a L.I.E. mě dostal!
Maurice (1987)
Proč mám pocit, že právě takto by se měli točit film o lásce dvou mužů. Přirozeně, bez zbytečných prvoplánových gest, s úctou k předloze a v detailech nepřikrášlené. Bravo!
Malé ženy (2019)
Film se stane klasikou.
MY 2 (2014)
Na české poměry velmi zajímavý a objevný film, mnohé zápletky z něj znám ze životů mých přátel...
Prací automat (2019)
Důležité!!!
Hodinářův učeň (2019)
Nemyslím si, že je mé hodnocení přehnané, hodnotím jako divák, který nové a původní pohádky vítá a těší se z nich.
Malý Sheldon (2017) (seriál)
Hodnoceno po první až třetí sérii a 9 dílech čtvrté série. Zatím je to na 4* a to je fajn!
Ester (2021) (TV film)
Skvělé!
Výstřední společnost - Návrat domů (2019) (epizoda)
Pozvolné tempo jsem očekával, ale někdy jsem se v postavách ztrácel, ale na konci to bylo již v pohodě a těším se na další díl.
AJ a královna (2020) (seriál)
Konečné hodnocení vyplývá z fascinace tímto světem: drug je umění a stálo to za to. Děkuji.