Recenze (8 381)
Schmitke (2014)
Bravo, tleskám opravdu originální česko-německé produkci, možná, že by stálo za to tyto národní kinematografie více spojovat ve více projektech a vznikaly by i kvalitnější projekty.?! Tento je toho důkazem. Pana Altrichtera budu bedlivě sledovat a těším se na další díla...
Svatá krev (1989)
Nevím, nepřesvědčilo, má lepší snímky.
Grindhouse: Thanksgiving (2007)
Very funny with czech actors.. :-)
Přání smrti (2018)
Nikdo jsme nedostali nic víc, než jen trochu lepší akční krimi na velmi známé "bronsonovské téma", ten jeho obličej a nasazení nikdo nepřehraje, ani stále více plastikami vyztužený Brůůs Vyliž.. Ale oddechovka dobrá.
The Shuttered Room (1967)
Jeden z nejnormálnějších horrorů, dobře vystavěný, napsaný a odehraný.!
Psí ostrov (2018)
Perfektní, je vidět, že to dělal originální a zkušený světový autor.! Každý si v tom najde to své, každý se v tom najde. O lidech a o psech..a hlavně o povaze živých bytostí.
Avengers: Infinity War (2018)
Povstal nový intergalaktický zlosyn, který však má city..! Proč ne.
Kontrakt (2006)
Moc jsme to oběma klukům nevěřil.. njn.
Ten Wanted Men (1955)
Nic neříkající, pořád dokola s dědkem.. :-) Navíc ten šílený střih! Ufff...
Star in the Dust (1956)
Jeden z nejnormálnějších a nejpřirozenějších westernů, které jsem viděl. Byl tak civilní a dobře zahraný a nemusely být přítomny ani hvězdy.!