Recenze (8 380)
Rivalové (2013)
Fantastické hudební pozadí od současného krále filmového soundtracku. Životopisný snímek o slavných jezdcích.
Jízda švárů (2014)
Pitomec a drsňák, tolik ohrané téma na tolik způsobů, tento je průměrnější.. Každopádně Kevin Hart zde hraje moc dobře, rád se podívám na lepší role v budoucnu.. :-)
Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
Každý se se ztrátou nejbližších vyrovnává jinak a po svém, někdy velmi zvláštně, někdy velmi nešťastně.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Nesympatičtí z prvního filmu se přerodí jakoby zajímavějším příběhem a vsazením do pravověrnějšího komiksové světa v sympatické... Hudba silně akcentuje dílo Zimmera-zásadní vliv tohoto nekorunovaného současného vládce filmových melodií, hlavní záporáci splňují očekávání a náznak Goblina je luxusní..!
Stínu neutečeš (2009)
Zajímavé téma, ale ruština u Ukrajince, nacionalisty?? Ne.! Už jenom toto ne. Hvězdná eskapáda se příliš nerozjede, je to příliš statické.
Země naděje (2012)
Náhodou zajímavé sociální drama. Praktiky velké monopolní společnosti při psychologické manipulaci s lidmi-venkovany, kteří jim mají postoupit pozemky k odprodeji. Damon jako vždy přesvědčivý.
Brigitte Bardot: Nepochopená (2013) (TV film)
Světová a tolik opravdová BB.
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Ale proč zase ne? Vždyť tu dlouho už nic nebylo, skoro jako bychom si sami ze sebe už neuměli udělat legraci...
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Pan Švěhlík ml. si hledal jistě dlouho své místo na českém hereckém nebi, tato chladná role mu přesně padla, jak ušitá.!
Vinaři (2014) (seriál)
Na to, co se točí kolem dokola bych řekl, že Vinaři jsou lepším pokusem o humor s nadsázkou, zdejší parodování určitých typů lidského chování je na vyšší úrovni, než u moderních seriálů. Dá se na to dívat zkrátka.. druhá série je milá.. Češi vs. Moraváci... :-)