Recenze (8 385)
Suddenly, Last Summer (1959)
Peníze Vám dají volnost, ale ne svobodu.!!! Aneb, když bohatství a prázdnota dovedou mladého může k smrti, s kterou si tolik zahrává.. skvělá psychologická hra s uzasnym obsazením.
Sebechlebskí hudci (1975)
Krásná rozpravka o tom, kterak se postaví Sebechlebsti Turkum, když si jdou pro sve unesené ženy do haremu zdejšího basi.. pomohou jim v tom kouzelné nástroje a hlavne odhodlání.! Moc pěkné melodie zaznívají počas celé pohádky.
Jestliže je úterý, musíme být v Belgii (1969)
O amerických turistech prováděných vychytralým Angličanem po Evropě.. jak úžasně hloupí turisté.. :-D
Donovanův útes (1963)
Milé, leč s těmito herci opravdu prapodivné.. jsme u nich zvyklí na jiné role.
Kojak: Ariana (1989) (TV film)
Snad nejnudnější díl celé možné série... :-(
Blízcí příbuzní (1979)
Přese všechnu průměrnost měl film pár moc hezkých originálnějších momentů a hlavně pointu rošťácky příjemnou... proč ne.?! :-))
Písečný ptáček (1965)
Po letech jsem opět shlédl a musím uznat, že herectví těch dvou bylo úžasně přirozené, pokud byli před kamerou spolu. Je mezi nimi jakési až erotické dusno, zkrátka osudoví partneři, režisér nemohl vybrat lépe..
Šílený kankán (1982)
Nezajímavé, nudné..
Julius Caesar (1970)
Skvostný film.
Mladí lvi (1958)
Takových pohledů na válku je stále málo a bude, dokud to všichni nepochopí.!!