Recenze (8 397)
Sedmého dne večer (1974)
Co se mne týče, film se mi líbil, přiřadil bych jej na místo vedle klasických krimifilmů té doby. Skvělí protagonisté hl.rolí vedení Cupákem, kterému snad jen ten intimní poměr s krásnou hrdinkou příběhu jsem moc nevěřil..!
Volání vlků (1983)
Krásná příroda, člověk a vlk, přátelství i pytláctví, to vše ve snímku o člověku, který byl povolán prozkoumat velký úbytek sobů na Aljašce...
Michael Clayton (2007)
Uvítal bych v případě hl.hrdiny lepší dabing a vůbec, film jako takový spíše průměr, ale... poněkolikáté se už líbí.! Zkrátka, kterak jedna megaspolečnost se rozhodně zlikvidovat nepohodlné právníky, kteří vědí až příliš o "karcinolátkách", kterými ona "ekospol." zahlcuje všechna svá pole a živí jimi svou úrodu..
Krevní pouto (1998)
Mně se zdálo tohle představení obou dam amerického filmu dobrým zkoušením jejich hereckých kvalit a prokázaly je. Psychopatická Langeová chce mermomocí zlikvidovat svou snachu a jak..? Vším možným. Dobrý thriller o zrůdnosti a síle lásky.
Biloxi Blues (1988)
Film o přátelství, o armádě, o lidech.. Parta šesti mladých odvedenců jde před nasazením do boje v roce 45 do výcvikového tábora v Biloxi, kde se střetávají poprvé ve svých životech se šikanou, armádní drezurou a sebejistým velitelem sgt.Toomeyem, který jim změní pohled na život.
Moje divukrásná Dacia (2009) (TV film)
Místy až zvrácená historie slavného rumunského vozu v příbězích obyčejných lidí..
13. komnata - 13. komnata Michala Horáčka (2006) (epizoda)
Pan Horáček je zvláštní člověk, svým způsobem jej vnímám pozitivně, jeho texty k písním pana Hapky zůstanou dlouho zapsány v našich myslích..
Suma sumárum aneb Kde jsou mé peníze (2011) (pořad)
Ano, ty zatracené peníze, co z nás dělají otroky, tak pojďme si poslechnout, co tedy s nimi, aby byly.. i více třeba...?!!
Valach, co Bohu voněl (2011) (TV film)
O jednom z našich nejlepších českých scénáristů.. Velmi příjemný dokument o dobrém poctivém člověku.
Můj bratranec Vinny (1992)
Příjemný nenucený humor americké komedie začátku devadesátých let s klasickým Pescim.. :-)