Recenze (8 377)
Cirkus Havel (2009) (TV film)
Moc se tedy nepovedlo, Havel je nesdělný dnešnímu mladému člověku, proto to tady tak dopadlo. Umím posoudit závažnost jeho her, ale nikoliv jeho názorů, které jsou již mimo dění a někdy naprosto liché...
Návrat ztraceného ráje (1999)
Pan Jasný již bez vizí..?!!! :-(
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Nejslabší, ale vždy rád vidím sympatického okostýmovaného predátora. Jedině kvůli němu, jinak Shit!!!
Bouře století (1999) (seriál)
Intelektuální pochody pana Kinga nikdo neodsuzuje, ale neměly by se dle jeho předloh točit filmy, zvláště kanadským způsobem ne.!!!
Koření (2005) (pořad)
Trystní..
Kuchařská pohotovost (2009) (pořad)
Hvězdu dávám za nápad, ale jeho realizaci snad ani nelze okomentovat, ta ženská tam, z těch tří, to je snad špatný vtip, takovou nánu pustit na obrazovku a nic to pořádně neumí.!!!
Princ a já (2004)
Kralevic dánský jede poznávat "americký svět". :-(
Panelák (2008) (seriál)
.."telenovelské"!
Odsouzené (2009) (seriál)
Z dámského vězení... špatně nakrúcané.!
Čétéčko (2006) (pořad)
Chápu význam připomenutí se ČT, leč je to zbytečné, Česká televize má plno kvalitních programů, ví to většina české populace i někteří cizí příslušníci a proto nikdy neztratí své zdravé inteligentní jádro diváků. Do budoucna bych se vyvaroval zbytečně komerčních projektů, ostatně proto odvádíme tv poplatky, aby se tohoto ČT mohla s nadhledem vzdát.!