Recenze (8 379)
Ptáčník z Alcatrazu (1962)
Krásný příklad člověka, který byl sám, opuštěný, zavržený, poněvadž nikdy nesešel z cesty své svobody..!
Rada a souhlas (1962)
Konverzační politický thriller o tom, kterak špinavá může být hra a její účastníci na nejvyšších americkych úřadech a vládě, když jim jde o schválení vybraného kandidáta na ministra zahraničí..!
Sanjuro (1962)
Jeden z nejproslavenějších samurajských snímků své doby.!
Smrt kmotřička (1962)
Bertolucci je snad rovněž klasikem....jako jeden z hvězdné světové šestice..!!!
Sodoma a Gomora (1962)
Granger nebyl zrovna sympatickým idolem..
Stateční jsou osamělí (1962)
Svoboda jednotlivce nade vše, čistá duše, která chce být "jen" svobodná... tak těžké přijmout společností to, co chce jeden. Smutný obrázek moderní doby, která ubíjí poslední svobodomyslné a z těch, kteří se podvolili, dělá závislé tažné koně, které zapřahá do otěží společenského života a práce... Proš nemůže být jednotlivec sám sebou???! Moc příjemně zpracované.
Sváteční vyjížďka (1962)
Trintignant hraje famósně.
Tajnosti Paříže (1962)
Klasika bez příkras.. Hunebelle a Marais spolu nezklamali.
Tam za lesem (1962)
Velmi trýznivě podaný snímek o četě, která si razí s kulomety v ruce cestu domů, jednotlivé osudy se vytrácejí s četností střetů s německými okupanty a pomalu ale jistě postupují k nějvětšímu střetnutí naší válečné historie... vrátí se vůbec některý z nich opravdu domů.?!
Transport z ráje (1962)
Drsný a pravdivě vyprávěný obraz "koncentrační doby" od pana Lustiga..... Vinklář coby zachránce a dárce alespoň malého plaménku naděje se blýskne roličkou mladého hrdiny.