Recenze (251)
Dvojníci (2016)
Ondřej Sokol na mňa pôsobí ako magnet. Priťahuje moju pozornosť každým kúskom svojho chlípneho tela. Nemusí ani hrať. Stačí mi vidieť jeho pohľad a som namäkko.. Naviac ho tu máme dabl a ešte k tomu ako učiteľa.. Som divná, ale on je divnejší, spolu s jeho divnými filmami, ktoré sa mi tak páčia. Jediným negatívom bol Kohák, ktorého mohli strelit medzi oči a bolo by to lepšie...
Paco - stroj smrti (1986)
Očarujúci kyborg Paco, akcia, láska a dotoho geniálna hudba...
Cooltúra (2016)
Slopňanci, zlatúškovia moji ♥
Poslední úkryt (2014)
Ukľudňujúca zeleň, niekoľko chatrčí a pár ľudí, bojujúcich o život. Jednoduchý príbeh, ktorý má výbornú atmosféru. Tempo je pomalé, ale len tak možte z postáv cítiť silné emócie. Funguje to skvele.
Temný rytíř povstal (2012)
Tento diel Batmana ma vcelku bavil a to hlavne vďaka pár obľúbeným ksichtíkom. Najma Anne a Hardy zaujali moju pozornosť. Potešujúce bolo aj to, že Batman dostával na frak od drsného Hardyho. A nielen on. Celkovo to bolo znesiteľnejšie, keď sa pozornosť presunula na teroristu v maske a nepoletoval tam stále len ušatý zmetek. Škoda len, že vždy vyhráva dobro nad zlom...
Inherent Vice (2014)
To bola snád nejaká halucinácia.. Chcelo by to ubaliť si aspoň jedného džointa a pozreť sa tomu na zoubek ešte raz!
Sbohem, baby (2007)
Zasrané fetky.. všetkým by som pobrala decká!
Únos (2012)
Kriminálky s Cusackom ma veľmi bavia a táto nieje výnimnkou. Skvelá podívaná, pri ktorej som sa ani na chvilku nenudila. Naviac zaujímavý záver, ktorý som veru neočakávala.
Štěstí (1998)
Prasečárny a úchylakov mám rada a tento film ma (až na pár vlažných miest) výborne pobavil.