Recenze (133)
Dorei-sen (2010)
Na konec tomu dám plný počet. Příjemné BDSM erotické drama.
The Zero Years (2005)
To prohrabávání se různým typem odpadu má i své světlé stránky a ukázkovým příkladem je snímek Zero Years.
Deadly Detour (2011)
Tohle bylo fakt špatný. Raději bych se na Žižkově díval hodinu na bezdomovce u popelnic.
Rakht Charitra (2010)
Pane na nebi, co se to ke mě dostalo?
Girlhouse (2014)
Fuj do psí prdele :D Pochcípejte s tím hodnocením :D
Achiwa Ssipak (2006)
Parádní akční vymazlenost.
Little Monsters (2012)
Ani jsem si nezjišťoval, zda je to podle skutečné události, ale klidně bych tomu i věřil. Pěkně natočený.
Padesát odstínů šedi (2015)
Nebudu nikomu nic nalhávat. Stojí to za hovno. Johnson má u mě respekt, protože odvážit se zpracovat knižní předlohu plnou sraček o velikosti sloního hovna, to chce nějakou odvahu :D O paní autorce se vyjadřovat ani nebudu, protože její zkušenosti z BDSM jsou na úrovni základní školy a je to spíš ostuda to takhle publikovat, ale nemůžeme ji přeci odsoudit za to, že to v sexuálním životě u ní stálo za pěkný kulový. Jinak na film jsem šel samozřejmě z donucení a nějak nelituji, bavil jsem se nad tou absurditou. ;)
Self-Assembly (2014)
Dost nadsazený černý humor. Po velice tragické smrti synáčka, kdy ten pičus doslova skočí pod auto, následuje nějaké psychologické vypořádání se se smrtí, až jedné noci, najde zarmoucený pár v krbu děťátko, teda mutanta, který se jim za vychování odvděčí tím, že je na konci zabije :D Srandy kopec a dobrý bizarre ;)
The Phoenix Project (2015)
Pane bože vy jste banda vylízaných pičí. Vždyť to stálo několik tisíc dolarů a ne milionů, takže v porovnání s vymrdaným insidious je to zajímavý amateur art :)