Recenze (2 486)
Shrek 2 (2004)
Stále stejně zábavné, plno vydařených nápadů, vychytávek, gagů i odkazů na desítky filmů... přesto mám pocit, že to tentokrát nemělo ten správný tah..
Semtex Blues (1993)
Sympaticky příjemná komedie o tom, co dělají špičkoví agenti na mateřské dovolené. Vyřádil se zejména okouzlující Dennis Quaid...
Dobré světlo (1985)
Působivé drama člověka, který se rozhodl vrátit ke svým dávno ztraceným snům a neustoupil ani pod tlakem falešné morálky a hlouposti, která ho obklopovala. Jeden z nejlepších Kachyňových filmů.
Frankie a Johnny (1991)
Dva obyčejní lidé v neobyčejném příběhu lásky, která vyklíčila pod nánosem těžkých životních zkoušek, proher a neštěstí. Herecký koncert Al Pacina a Michelle Pfeiffer.
Kotva u přívozu (1980) (TV film)
Příjemný televizní film, který se dá vidět i po letech. Nabídne skvělého Haničince, stavbu domu a televizní vysílání jako adrenalin a také nostaligkou vzpomínku na jednu zaniklou profesi.
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
Nejlepší mayovka, kterou se povedlo natočit. Svižná, napínavá od prvního do posledního výstřelu, a taky dojemná. Přestože víte jak to skončí, nedokážete se na to připravit a ubránit se pohnutí.
Ostrov živých (1987)
To snad ani nemohlo být myšleno vážně... ovšem na komedii to zas bylo málo zábavné...
Gorily v mlze (1988)
Skvělá Sigourney, které věříte lásku i tvrdost se kterou se pokoušela bojovat proti vraždění opic.
Vesmírné komando (1991)
Proti Hoganovi je i Schwarzenegger hotový Brando. Hloupá a často až komicky trapná rádoby komedie, kterou nezachrání ani Hoganova "diskuse" s autoalarmem.
Bytost (1982)
Působivá atmosféra pulsující hrůzou a napětím, které nedá divákovi vydechnout až do samotného závěru.