Recenze (67)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Tak po druhé serii musim jednu hvězdičku přidat :)
Jak se krotí krokodýli (2006)
Poslední hvězdička, která by možná připadla v úvahu, uplavala s panem Svistem a panem Kabátem.
Krvavý diamant (2006)
ani na minutu jsem Leovi nevěřil, že je pašerák...prostě to v sobě nemá.
Parfém: Příběh vraha (2006)
ten konec mě sral
Eden (2005) (seriál)
pilot docela ušel, ale například díl z romského prostředí....no to snad ne
Toopy & Binoo (2005) (seriál)
Toopy to jsem já a můj přítel Binoo. Rádi se smějem a hrajem. Toopy a Binoo.
Všechnopárty (2005) (pořad)
Daleko dospělejší než Uvolněte se prosím.
Zásilka (2005)
milé
Afrika aneb Češi mezi lidožravci (2004) (divadelní záznam)
jak Cimrmana zbožňuju, tak tady bych řekl, že pánové už šli těžce pod své možnosti. Vystupování bílých černochů hraničí až s trapností...
Dr. House (2004) (seriál)
ta poslední serie teda sotva za 2*. Děs běs.