Recenze (74)
Ant-Man a Wasp (2018)
Trochu slabší humor doplnený o fajn zápletku a, ako obyčajne, efekty. Oplatí sa dopozerať až do konca.
Tajný život mazlíčků (2016)
Dobrý nedeľný relax a táto oddychovka idú dohromady.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Toľkokrát pretriasaná tématika "bunkrovej" hry na klaustrofóbiu a postapokalyptiku, no záver som rozhodne nečakal!
Anthropoid (2016)
Smutné, že o našich hrdinoch niesme schopní natočiť kvalitné, pozerateľné filmy, ale robí to za nás zahraničie.
Muž na laně (2015)
Pekne rozťahané, niektoré pasáže by sa s kľudom dali vynechať, i tak v závere je napätia na rozdávanie.
Už je tady zas (2015)
Kam sme sa to dopracovali... Vyše 60 rokov po WWII a s Hitlerom sa ľudia fotia, točia, hajlujú... Počkať, veď to sú Nemci. Tak to je v poriadku.
V zajetí démonů 2 (2016)
Wan je majstrom remesla. No že tam uvidím aj Marilyna Mansona nikto nikde nepísal.
Deadpool (2016)
Najšialenejšia marvelovka od čias Ironman-a! (Toho prvého... Nie tých nepodarkov po ňom). Prekrásna spolupráca scenáristu, producenta a režiséra.
Ant-Man (2015)
Po Iron-manovi zatiaľ najzábavnejšia marvelovka.
Lída Baarová (2016)
Renč to s kamerou vie, akonáhle neprevláda depresívna a melancholická nálada, tak sa to neoplatí pozerať. /kino/