Recenze (275)
Číslo 5 žije (1986)
Číslo 5 žije je bez pochyb legendární film. Pustil jsem si ho teď s odstupem času na Blu-ray, ale už mi to nic neříká. Přeci jen už je třicet let starý a za tu dobu značně vyčpěl. Z nostalgie dávám 40% hodnocení, ale pokračování raději vzdávám.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Vynikajíci improvizovaná divadelní hra od Jaroslava Duška. Velmi jsem se bavil a doufám, že se mi někdy poštěstí spatřit také živé vystoupení.
Dánská dívka (2015)
Na Dánskou dívku jsme šly do kina s přítelkyní a byly jsme oba ohromeni, jak skvěle se hlavní hrdina do role transsexuála vcítil. Příběh podle skutečné události nás vtáhl. Atmosféra třicátých let minulého století byla super, ale bohužel medicína ještě nebyla na tak dobré úrovni jako dnes a první pacient, který si nechal změnit pohlaví po operaci zemřel.
Darwinův ztracený ráj (2008) (TV film)
Docela zajímavý, dvoudílný, dokumentární pořad. Stejně však pořád nevěřím tomu, že člověk pochází z opice. Teoretizovat si ale může kdo chce, jak chce.
Deadpool (2016)
Musím se přiznat, že před sledováním jsem čekal další nudnou komiksovku podobnou Spidermanovi, Hellboyovi, nebo Batmanovi. Byl jsem příjemně překvapen, protože Deadpool jde proti proudu. Není to další nudný akční hrdina, bojující za pravdu a dobro. Právě naopak, je to egoistický padouch, kterému jde o to se pomstít. Neotřelý pubertální humor v podání Ryana Reynoldse mě jen tak nepřestane bavit a Deadpool není vyjímkou. Dále se mi líbila kvalita zpracování snímku a propracovanost zvláštních efektů. Nemám co bych vytknul, za mě 90%.
Demolition Man (1993)
Velice vydařený akčňák. Doufám, že nás čeká jiná budoucnost, než v tomto filmu, ikdyž některé věci, jako autopilot už jsou prakticky vynalezené a to je rok 2016.
Diagnóza: Šampión (2015)
Tak si pomalu začínám myslet, že Will Smith dokáže zahrát všechno. Na film jsem se podíval v původním znění a líbilo se mi, jak v roli lékaře z Nigérie dokázal napodobit cizinecký přízvuk. Mám rád filmy, které byly natočeny podle skutečné události a Diagnóza: Šampion mezi takové filmy patří. Jediné co bych vytknul, tak délku filmu. Místy se mi snímek zdál zdlouhavý.
Divoké kočky (2000)
Od začátku sledování Divokých koček mi bylo jasné, že film skončí happy endem a přesně tak skončil. Slečna si zazpívala písničku, táta na ni byl pyšný, všichni plakali a chlapec jí vyznal lásku. To je možná hezké, ale na mě příliš předvídatelné a tudíž nudné. Dvě hvězdy dávám za pěkné herečky a poslouchatelný soundtrack.
DJ Wich - Questions (2012) (pořad)
Otázky DJ Wiche mě moc bavily. Všiml jsem si, že u dílu se Separem své otázky pozměnil. I tak se většina točila kolem jídla a muziky. Nemohu ohodnotit jinak, než pěti hvězdami!
Do hloubky webu (2015)
Před zkouknutím tohoto dokumentárního pořadu jsem neměl tušení o tom, že existuje online černý trh. Svobodomyslný Ross objevil něco nového a podle mě si nezaslouží doživotní trest.