Oblíbené seriály (6)
Svatby v Benátkách (2014)
Cesty domů (2010)
Vraždy v Midsomeru (1997)
Simpsonovi (1989)
Nemůžu jinak než 5*. Poslední řady jsou sice slabší, ale za ty všechny geniální díly prostě nemůžu jinak něž pět hvězd. Oblíbené díly: Není ryba jako ryba, Vánoce u Simpsonových, Hezkej večer, Volání přírody... Český dabing je potom kapitola sama pro sebe...
Maxipes Fík (1976)
Společně s Krtečkem asi můj nejoblíbenější večerníček :-) Úžasně namalované, ještě lépe vyprávěné a i vtipné... :-) Prostě není co dodat :-)
Divoké sny Maxipsa Fíka (1983)
Co dodat... Prostě Fík :)