Recenze (117)
Alois Nebel (2011)
Za technickou stránku 3 hvězdičky, jinak nic extra. Konec zklamání.
Flintstoneovi 2 - Viva Rock Vegas (2000)
S prvním filmem nemá moc společného. Jiné herecké obsazení a "sci-fi" příběh je poměrně tragédie a celkový dojem je prostě zklamání.
Flintstoneovi (1994)
Skvělé vzpomínky z dětství, skvělé rekvizity, skvělá zábava!
Ten kluk je postrach 2 (1991)
Je horší než první díl, ale také pobaví. Max 3 hvězdy a čau!
Ten kluk je postrach (1990)
Vždycky mě tato komedie skvěle pobavila. Hlavně tedy v dětství, ale rád se k ní z nostalgie vracím.
Muž z oceli (2013)
Zatím první Superman přesně podle mého gusta! Takhle si představuju superhrdinský film. Mé velké sympatie má ale nejspíš také proto, že postavy a příběhy od DC jsou mi mnohem sympatičtější než ty od Marvelu (Strážci galaxie je čestná vyjímka). Henry Cavill je jako muž z oceli přímo skvělý a temnější atmosféra filmu velmi prospívá. Spolu s Temným rytířem jeden z nejlepších superhrdinských filmů!
Grandhotel Budapešť (2014)
Po prvním zhlédnutí jsem byl ani ne tak unešen, jako spíš malinko rozčarován. Nicméně až po druhé projekci jsem si uvědomil, jak hravě a skvěle je tento snímek natočen. Hltal jsem doslova každý záběr a pokud by se Grandhotel Budapešť dal označit za komedii, je to ta nejchytřejší a nejinteligentnější komedie, jakou jsem v poslední době viděl.