Recenze (331)
Super Rhino (2009)
Zajímavý doplňek k filmu.
Superman (1941)
Tohle je fakt nářez!!!! :D
Voorhees (Born on a Friday) (2011)
Na začátku je úžasná scéna bez dialogů, pouze s bezva hudbou. Následuje nejslabší část snímku a to naprosto amatérsky natočená honička v lese. Ale potom následuje nejdelší část celého 8-mi minutového díla a ta je naprosto boží a mrs. voorheesová je pěkně creepy. Škoda té amatérské scény v lese :-(
Toy Story: Command Center (2011)
To je opravdu neskutečně trapné. Má to jednu minutu, a to je jediný důvod, proč tomu dávám také 1 hvězdičku. Opravdu se nedivím, že na tom Hank s Allenem nechtěli spolupracovat.
Stingray (2006)
Mám moc rád jak Lucy Punch, tak i Andyho Serkise a tohle je moc příjemný krátký filmeček.
Star Wars: The Han Solo Affair (2002)
Tohle bylo opravdu strašné, amatérské, nudé a nezajímavé. Jestli to mělo být vtipné, jenom protože to dělají LEGO postavičky, tak je to opravdu k uzoufání trapný.
Sraženije (1986)
Nuda. Zajímavé a hezky graficky udělané. Ale jinak to byla opravdu nuda.
Searching (2013)
Moc se mi líbí jak Selena tak i hudba a kamera v tomto krátkém snímku. Mám ale pocit, jako by to byla dlouhá verze reklamy na nějakou novou voňavku :-)
Shrek in the Swamp Karaoke Dance Party (2001)
Tohle mi vždycky vykouzlí úsměv na tváři :D
Sacks West (2011)
Na odpad to není, ale strašné to je velice :-)