Oblíbené seriály (10)
Pán času (2005)
Seriál o šialencovi s búdkou a o všetkom, čo v najrôznorodejších končinách priestoru a času videl a zažil. Myslím, že objektívne zhodnotiť Doctora Who je nemožná úloha, pretože sme za tie roky videli toľko rozdielnych vecí (z pohľadu kvality, aj tých jednoducho a proste iných ako tie druhé), že sa o tom vlastne nedá dokopy nič určité povedať. Niektoré epizódy sú geniálne, iné pomenej, ale ten chaos, rozdielnosť, nevyrovnanosť a šialenosť celého tohoto seriálu je asi práve to, prečo ho tak zbožňujem. Nič podobné totiž neexistuje. Nie je to len seriál. Je to skutočný fenomén a legenda.
Námořní vyšetřovací služba (2003)
Pomerne tuctová kriminálka, no postavy prirastú k srdcu (mne sú skoro ako rodina) a miestami aj s výbornou atmosférou. Rozumiem, že tieto vysoko seriálové parametre sa objavia v oceniteľnej miere až po zhliadnutí nezanedbateľného množstva obsahu, a teda vyžadujú istú investíciu, ale keď ten moment príde, stojí za to. (A možno len život maľuje pekné tváre na škaredé dni, a rovnaké city by som choval aj ku Šeherezáde, byť to ona, kto na mňa upiera svoje ľadovomodré oči z obrazovky a trúsi hlášky mojim smerom tak, aby som sa cítil, že patrím - ktohovie..)
Sherlock (2010)
Přátelé (1994)
Doctor Who (1963)
Jmenuju se Earl (2005)
Buranstvo a pekná myšlienka skombinované v tom najlepšom pomere. Geniálne.