Recenze (80)
Riddick (2013)
Recyklovaná Pitch Black s lepšími efektami a trochu nudnejším príbehom.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Taká špionážna vec na pozadí marvelovských veľkofilmov. Sú tam nacisti, mimozemšťania, tajné organizácie, iné tajomstvá, vymývanie mozgov, n-ití agenti (nech n je prirodzené číslo), lietajúce autá, vedľajšie postavy z filmov (občas sa mihne aj nejaká telesná časť niektorej z hlavných - napríklad palec) a veľa prekvapivých zvratov. Prekvapivé zvraty sú žúžo lúžo múžo kúžo búžo labúžo.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Milujem Gaimana. A áno, aj predloha má mierne halucinogénny podtón, ale skôr taký snový, nie ako tento Selickov úlet na LSD... ale to nefrflem, to len porovnávam. 4* a ani o myšací chlp viac alebo menej.
Total Recall (2012)
Starý bol lepší...
Frajer Luke (1967)
Nemať na to, to je práve tá frajerina...
The Dubliners - Live at Vicar Street (2010) (koncert)
Dubliners sa nedá dať menej ako 5*. One, two, three, four five, Hunt the hare and turn her Down the rocky road And all the ways to Dublin, Whack-fol-lol-de-ra.
Společná terapie (2012) (seriál)
Existuje jasná korelácia medzi produkciou takýchto seriálov a produkciou škrabavých štrikovných oblečení.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Cesta tam a zase naspäť. S autami a bez Bilba. Vlastne nie ani až tak cesta - skôr totálna jazda.
Faunův labyrint (2006)
Nálepka FANTASY môže bárskoho pomýliť. Toto nie je pre deti. Aj keď, ja ako decko by som si rozflákanie tváre náhodného dedinčana na kašu ďalekohľadom ako decko iste užil.. Nádherný príbeh, nádherná atmosféra.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Filmy tohoto typu milujem vášnivou a spaľujúcou láskou... púšťam si ich výhradne pri sviečkach :)