Recenze (169)
Diplomatické vztahy (2023) (seriál)
Oooo, jak mi to připomíná Dům z karet... Super
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Velmi povedená pohádka. Zasmál jsem se, nebyl jsem znechucen scénami, celkově mě to potěšilo.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
První Bububu, na které jsem se letos těšil... Jako fakt těšil. Šlo to skvěle, ale... Ve chvíli, kdy se tam objevil Tribit, to ten skvělý zážitek pohřbilo....
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Super!
Avatar: The Way of Water (2022)
Měl jsem pocit, že za těch 13 let tak trochu Cameron opisuje z jiných filmů. Chvíli to byla Modrá laguna, pak Aquaman, dokonce i Titanic a na konci Twilight sága... Je super, že film má přes 3 hodiny, ale myslím si, že naprosto zbytečně. Plně souhlasím s komentáři, že je to první díl, trochu jinak, trochu delší. Celkový pocit pro mě osobně je film Aquaman trochu jinak...
Black Adam (2022)
Oooo ano, pořád jsem rád, že jsem "marvelovák".... Tak asi tak...
Monstrum (2022) (seriál)
Wooow, díky moc za naprosto úžasný kousek.
Morbius (2022)
Asi jsem od toho čekal více. Přirovnal bych to k nudným DC hrdinům....
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Ty vole... Kalousek..... Baroš..... Ne, opravdu ne
Vidím vás (2022) (seriál)
Jako na Netflix opravdu ten "lepší" seriál. Nemohu říct, že by to bylo wooow, ale ani, ty vole... hrůza. Sjel jsem to najednou a mám z toho nakonec dobrý pocit, nepromarněného času.. 70%