Recenze (149)
Batman: Útok na Arkham (2014)
Mnohem lepší jak hraná verze.
Ve jménu krve (2016)
Nic co by tu už nebylo. Nic co by tu už nebylo natočené mnohem lépe. Debilní dialogy nesimpatičti herci.Hlavní slabina ,ale je ta kurevská utahanost filmu .
Kickboxer: Vengeance (2016)
Sračka, hodně špatná sra čka.
TRON: Legacy 3D (2010)
Jedna velká designově nabubřelá efekty protkaná nuda.
Fantastická čtyřka (2015)
Miluji komixy.Kde jiní dávají 3 hvědy já dávám 5, pač miluji komixy, ale tohle byla srčka!!!!!!
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Super nářez chyběl mi jen herní ovladač :) který by mně totalně vtáhl do děje.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Velká podoba s The Divide mně vyloženě bavila a lákala film shlednout. Začatek perfektní pak už to jen upadalo a ten konec no ty pičo huř a směšněji to zakončit nešlo a neb jak pohřbit do sraček to dobré.
Pátá vlna (2016)
Film ocení 13ky.
Koza (2015)
sračka citová vydíračka
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Koukat na vyplou tv je větší zábava.