Recenze (55)
Machři a šprti (1999) (seriál)
Překvapivě neamerický a milý humor vymykající se běžnému retardovanému vnímaní komiky v podobných snímcích , kdy prdnutí nahlas se slovy aou je vrcholem skeče ........
Oddělen (2011)
Velmi neotřelých pět hvězd musím dát za to, co potěší všechny, kteří rádi používají tamto co máme všichni na krku ...........
Once (2007)
Romantika života , s jeho krásou a soužením to vše spojené dojemnými písničkami ....... herecky perfektní , civilní ......... není proč nedat plný počet hvězd.
Kolonie (2015)
start filmu super kamera , akce , zmatek ....ale pak se to zvrhlo do scénáristicky nesmyslného klišé náhod a nesmyslů ......nechci spoilerovat takže 3 hvězdy za to že se na to dalo dívat
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
bože zač mě trestáš ....... americké vlaječky , hrdinní američané, monumentální 3D scény průletů obrovských věcí a pak ještě dávka amerických vlaječek navíc ............. stejně jako jednička jenom naplní velký americký bazén blitkama ..... ale nakonec zavlaje ještě ta naše krásná americká vlaječka
Já, Mattoni - Lokomotiva vládního rady (2016) (epizoda)
krásný poslední díl ........ o tom je velký život , takhle to končí neznatelně že by člověk čekal další díl ..... ale on už nebude tak jako starý pán ......
Já, Mattoni (2016) (seriál)
vcelku spokojený .....ale ta hudba ............
Marta a Věra (2014) (seriál)
Za mě ano , je to nezvyklý sitcom který má fajn humor .... Sabina Remundová je tam skvělá , Bára Poláková krásně uťápnutě kontruje ..... jenom u Pavla Lišky bych volil jiné obsazení ... jsou typově lepší herci kteří by mohli být prolhaní zbabělí a úlisní.
Týpci a zbraně (2016)
Tak tedy komedie to rozhodně není , úsměv vyvolal jen prdlý smích Jonaha Hilla..... jednoduché nekomplikované vyprávění o obchodování se zbraněmi. Průměrný film ......
Padesátka (2015)
Je to jiné a v něčem svěží .... gratulace režii ;)