Recenze (55)
Zbav se svých miláčků (2013)
Film ne moc zajímavý , k hlavní postavě se nedá moc přilnout a její příběh proto diváka moc nezajímá a proto ani k celému filmu ...
Melancholie (2011)
A na mě to dopadlo taky ...tak jdu do koutku přemýšlet o všech jamkách ............ pssst nerušit, umírám a děkuji.
Dokonalý smysl (2011)
Tak trochu připomíná film o zombie nákaze , který je vyjímečný tím že středobod je láska a nacházení smyslu života. Film proběhne a zůstane po něm neidentifikovatelný pocit ... kdyby byl film lepší , zcela jistě bych ten pocit definoval.
Kam, pánové, kam jdete? (1987)
Road movie s procházkou po socialistickém česku .......... boj stárnoucího pána zachycen vcelku věrně ....jenom to nešlapalo tak jak by film měl v road movie běžet ....ale i tak stojí za shlédnutí.
Černá labuť (2010)
Neuchopitelný uchopen ,nepochopitelný pochopen , neuspokojitelný uspokojen ............. moc emocí ...... děkuji.
Učitelka (2016)
4 hvězdy pro český film , (spoiler) ale pardon děti v tom věku ani nepoznají že je někdo zneužívá natož aby z náznaků poznaly že soudružka učitělnica má choutky na statného tatínka a aby to takhle probíraly mezi sebou ?....... už nám to tady trošku smrdí zaoceánským návodem pro diváka aby vůbec pochopil co to je sopka a proč z toho teče to červené a proč že je to nebezpečné pro hlavního hrdinu.
Až po uši - Série 1 (2014) (série)
Z odstupem času hodnotím to že mi v hlavě zůstala lidskost a neotřelý seriál vymykající se zbytku české seriálové tvorby. Všechny příběhové linky se mi celkem líbily , vzrušení a vztahové očekávání bylo suprové a některé čvančaro línie nádherné ...
Železná srdce (2014)
Filmu bych dal 2 hvězdy , ale protože většina hodnotících pacientů psychytrických léčeben asi neviděla bojové scény z Bratrstva nebo Zachraňte v. Ryana musím dát odpad abych negoval alespoň jednoho retarda hodnotícího za 5. Z trasírek projektilů udělaly filmové efekty scény ze star wars jenom tam chyběla ta zelená barva. Úroveň střelby německých vojáků je stejná jako u těch od Dartha Vadera . Z 5 metrů střílí 300 vojáků na jeden stojící tank z kterého vylézají drsní američtí hrdinové a proto jim říká velitel na politickém školení mužstva běžte blíž chlapi .. z metru už by jste se sakra chlapi trefit mohli ! Ale ono ne .... na to se muší zavolat zákeřný sniper který z 50 metrů potřeboval několik ran aby Rambopitta trefil. Realisticky byl natočená znělka večerníčku a ne tenhle film milí pacienti ...no a teď si dejte tyhle prášky a spinkat!
Mamma Mia! (2008)
Je to muzikál ....... někteří herci mužského rodu katastrofa ........ ale skvělá muzika je dobře sestříhaná a sedí a to vlastně stačí.
Dvojníci (2016)
Odlehčené klišé a když přehrávat tak všichni a nebo nikdo ....... ono je to pak takové dost nevyrovnané rejžo (nejvíc mě tam deptala ta gorila ...omg) . Product emplacement ve formě droždí mě docela rozesmál .... jinak na český film v pohodě.