Recenze (245)
127 hodin (2010)
Pěkná příroda ale jinak trochu zklamání... nechápu ty nominace na oskary...
Slunce, seno, erotika (1991)
Tento díl je z populární trilogie nejslabší ale má v sobě čecháčství až do morku kosti hlášky zlidovělé nechápu ty odpady tady zřejmě davová psychóza.
Slunce, seno, jahody (1983)
Nehodnotím objektivně ale silně zaujatě z pohledu československé klasiky a tvorby kdy se u komedií ještě dalo zasmát... Rozhodně tento film patří do Zlatého fondu české kinematografie...
Slunce, seno a pár facek (1989)
Nehodnotím objektivně ale silně zaujatě z pohledu československé klasiky a tvorby kdy se u komedií ještě dalo zasmát... Rozhodně tento film patří do Zlatého fondu české kinematografie...
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Neuvěřitelné že v dnešní době někdo může točit ještě něco takového. A ještě víc neuvěřitelná je ta demence lidí kteří na to čumí a chválí to. OMG!!!
24 hodin (2001) (seriál)
Celkem průměrná podívaná o nesmrtelném Josefovi z Ameriky. Politické intriky a teroristické hrozby spíše z říše pohádek. Seriál spíše pro průměrného diváka co moc nepřemýšlí na dlouhé zimní večery.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Tak jsem se dočkal. Skvělé pokračování a vyjasnění předchozího děje. (Crixus atd.) ... Jen tak dál.Takových seriálů není nikdy dost.
Ať vejde ten pravý (2010)
Neotřelý námět nízkorozpočtový chvilkama nudný film na který se podruhé jistě dívat nebudu ale byl jsem zvědav na toto téma a chvilkama měl film i atmosféru.
Piraňa 3D (2010)
Nakonec jsem se slitoval a dal jednu hvězdičku za ty polonahé slečny ale málem jsem hodnotil odpad. Je to prostě něco šíleného od efektů po děj po logické nesmysly. I ta hudba otravná co tam pořád ti puboši pouštěli. Jeden příklad za všechno.Šerifka spadne do vody když přitahuje lodičku a v dalším záběra kdy ji kolega vytáhne má již suchou uniformu.LOL.
Ulice (2005) (seriál)
Tak jako "růžovka". ODPAD dobrý pro velice jednoduché diváky kterým hlava nebere.