Recenze (245)
Perný den (1964)
krom par peknych pisnicek od Beatles neskutecna konina s anglickym usirvoucim akcentem
Poseidon (2006)
Mam rad podobne katastroficke filmy... na tomto jsem kdysi byl i v kine...prumerny snimek s nekterymi napinavymi momenty
Oheň v oblacích (1993)
jako fanda UFO tematu nemohu jinak
Avatar (2009)
uzasna podivana o kterych se neda hovorit jinak nez v superlativech... myslim ze vse jiz bylo napsano a receno. 3D na platne -- zazitek ktery jiz doma neni mozny ani na nejvetsich TV...
Těsně vedle (2007)
Az na par svetlych momentu prumerna komedie...
Paranormal Activity (2007)
mne to prijde jako studentsky film kdy vynalozenych prostredku je nula.. zajimave tema ovsem dosti naivne zpracovane... obcas se neda poprit atmosfera a opravdu jsem byl zvedavej jak to skonci a trochu me to zklamalo ten konec i kdyz sam nevim jak bych toto ukoncil ... dam 2 hvezdy za snahu a za tema ktere me zajima.
Americké psycho (2000)
tenhle film me svym zpusobem bavi... snad snobsky Bale.. snad recenze skladeb a zpevaku v jeho podani...ale slovo v nazvu Psycho je opravdu vystizne
Kill Bill 2 (2004)
o neco sussi a mene vyzivnejsi nez jednicka nicmene velice zdarile.
Kill Bill (2003)
Nejlepsi Tarantino.
Hanebný pancharti (2009)
klasicky tarantino ale velice prumerny.... znovu bych se na to divat nemusel .. kdyz to srovnam s kill bill tak bill vitezi na cele care...