Recenze (15)
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Myslím, že prolhané krásky by se vlezly do pouhých tří sérií. Celkem zajímavá zápletka roztahaná do 937372628483 sezón ztrácí na atraktivitě a mění se v ultra nudnou záležitost.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Nejlepší seriál pro děti i dospělé. Hravě a do detailu vás naučí poznat celé tělo. Ráda jsem se na něj dívala jako malá a přišel vhod dokonce i při skládání maturitní zkoušky z biologie, kdy mi seriál opravdu pomohl pochopit složité učivo.
Černá labuť (2010)
Vzdala jsem to po půl hodině sledování, neboť mě iritovala ubrečená Nina a její přecitlivělá povaha. Její fňukání, ať se jí něco dařilo či kazilo, mě odradilo tak moc, že jsem neměla chuť čekat až načerpá sílu černé labutě.
Před úsvitem (1995)
Zřejmě nejupovídanější film, jaký jsem kdy viděla. Herci mi byli od pohledu nesympatičtí, ale dala jsem jim šanci a nelitovala jsem. Film si mě získal smysluplnými dialogy a myšlenkovými pochody.
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Příbeh zajímavý tím, že se s jeho osnovou ztotožní téměř každý. Zabalený do občas nesmyslných záběrů, nicméně McConaughey pozvedl můj zájem a nebýt jeho, film by ztěží dostal čtyři hvězdy.