Recenze (21)
Mars útočí! (1996)
Když se obyčejný člověk nudí musí se zabavit tím co vznikne když se nudí slavní herci.
Muži v černém 3 (2012)
Film ve kterém je nejlépe vyřešeno cestování časem.
Sherlock (2010) (seriál)
Podle mě dosud nejlepší ztvárnění postavy Sherlocka Holmese. Dosud byl ztvárňován jako ten nám všem známý důstojný stařík s čepicí a dýmkou. Ovšem zde se konečně pracovalo podle skutečného námětu knížky. A tak by ztvárněn naprosto a geniální šílenec, který by se i zabil proto aby mohl řešit svou vlastní vraždu.
Souboj Titánů (2010)
To bylo poprvé a doufám že naposled co byly reklamy před filmem lepší než film samotný.
Souboj Titánů (1981)
Na tu dobu dokonalé efekty, ale neskutečně mě vytáčí jak tem blbec ztrácí věci. Například já bych helmu neviditelnosti nikdy nezahodil. Možná jenom tu sovu bych roztavil a prodal.
Sousedská hlídka (2012)
Pravdou je, že už jsem viděl lepší filmy s Benem Stillerem, ale to je snad jediný důvod proč tomuto filmu beru ty dvě hvězdy. Jinak perfektní hlášky dobré obsazení v celku slušný děj. Akorát Čuča je mi trochu líto. Chudák ani nestačil říct poslední slovo.
Tajemství projektu Sparticle (2011) (seriál)
(Tento komentář není možné zobrazit pro jeho vulgaritu)
U Konce světa (2013)
Dle mého soudu je film plnohodnotnou parodií na Scifi. Jediné co mohu vytknout je scéna ve které se zjišťuje že celé město Newton Haven ovládli mimozemšťané. Podle mě je třeba diváka na takový dějový zvrat připravit a nevyhrknout ho v několika sekundách.
Věc: Počátek (2011)
Tento snímek je akorát dalším důkazem toho, že filmařům docházejí nápady.Zde již nevidíme nic jiného než pouhé opičení se podle prvního dílu Věc. První díl věci se také mohl chlubit na tu dobu výbornými efekty, které ve Věc : počátek nahradily počítačové animace. A tento fakt celému filmu ubírá na kvalitě.
Vlk (1994)
Toto byl první film ve kterém jsem Jacka Nicolsona hrát kladnou postavu. Ostatně nebýt jeho dal bych tomu jen dvě hvězdy.