Recenze (40)
Legendární parta (2012)
Boj se zlem tu byl vždycky, ale mohu se ubránit dojmu, že tenhle film se svezl na vlně Avengers. 60%
Vyměřený čas (2011)
Za ten nápad hvězda navíc. 70%
Smrtonosná past 3 (1995)
S jedničkou nejlepší. 90%
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Prostě akční film s Willisem. Škoda
Skyfall (2012)
Spíš než bondovka je to akční film
Vražda v hotelu Excelsior (1971)
Tohle je klasika. Baví mě sledovat herce, které to baví.
A-Team: Poslední mise (2010)
Příjemné překvapení. Tedy nepíšu, že to nemá mouchy, ale opravdu jsem čekal míň.
Souboj Titánů (2010)
Už tomu přestávám rozumět. Proč film s takovým potenciálem a rozpočtem dopadne skoro vždycky jako naprostá slátanina.
Kuky se vrací (2010)
Příběh mohl být trochu hlubší, přeci jen od Svěráka jsem si zvykl na vysoký standard, ale nápad je to výborný, včetně zpracování.
Temple Grandinová (2010) (TV film)
5 * především za výkon Claire Danes.