Recenze (40)
Sidney Hall (2017)
Zpočátku celkem chaos v časových rovinách, ale na konci do sebe vše zapadne.
Hra o trůny - Série 7 (2017) (série)
Sedmá řada je řemeslně zvládnutá, ale scénář se oproti předchozím seriím podstatně zjednodušil, což souvisí s neexistující předlohou. 75% s odřenýma ušima
Hra o trůny - Vichry zimy (2016) (epizoda)
Jednozačně nejlepší díl 6. serie
Hledá se Dory (2016)
Slabší než jednička
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Tak jsem se těšil na vánoční edici, ale nějak mě to nevzalo. Svěžest a tempo z klasických sérií se vytratily, takže za 60%.
Pravidla mlčení (2012)
Celkem slušný thriller, který ale v druhé polovině ztrácí tempo a protože si ho RR zrežíroval sám a vím, že toto řemeslo ovládá, jsem k němu přísnější a nemůžu víc než 60%.
Osm hrozných (2015)
Stejně jako u Djanga a jiných filmů je to stále o tom samém, ale tady i bez momentu překvapení.
Most (2011) (seriál)
1. série 100%, 2. 80%
Pearl Jam Twenty (2011)
Jelikož jsou PJ moje srdcovka, nemůžu jinak než za 5*.
Nespoutaný Django (2012)
Nuda, občas vtípek (KKK), ale jinak u mě převládá pocit, že Tarantino vykrádá sám sebe.