Recenze (1 865)
Barbar (2022)
Jo pěstovat si ve sklepě Gluma, se moc neoplácí. Po dlouhé době velmi podařený horor.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
boha, nudnější broskvopičivinu jsem už dlouho neviděl! Pan Šnajdr opět ukázal že je neschopný plagiátor a měl by se už na to vysrat. Zlatý turecký hvězdný války.
Vocasy na tripu (2023)
krásný rodinný film s pejsky
Pět nocí u Freddyho (2023)
Boha, to zase bela ale meruňkopíčovina, pro 5.letý fakany. Ztráta času.
Rychle a zběsile 10 (2023)
Rodinné pouta s panem Naftem. Už mě tahle přeplácanina ani trochu nebaví, furt tam ožívaji dávno mrtfé postafy a ty kecy o hovnině....
Blue Beetle (2023)
Ošklifka Bety a Modrý Hovnivál. Boha to byla ale pičovina tak pro 3.letý haranty
Mluv se mnou (2023)
jee, to bela zase nuda plná citečků...
Půjčovna mozků (1992)
bavil jsem se náramně. Spousta klasických gagů grotesek, mě fakt bavilo.
Erik Viking (1989)
tak tohle mě fakt hodně bavilo. Príma humor od MP.
Barbie (2023)
těšil jsem se na odlehčenou prdel Robíkovic Magorky a dostal hnusnou feministickou propagandu