Recenze (1 862)
Avatar: The Way of Water (2022)
Jako prostě vizuální porno, co víc dodat.
Barbar (2022)
Jo pěstovat si ve sklepě Gluma, se moc neoplácí. Po dlouhé době velmi podařený horor.
Black Adam (2022)
TVL to fakt musel bejt skoro každej záběr zpomalenej na 5. snímků za hodinu. Scénář absolutní maglajz. Vykradení yksmeni a doktor Podivný. Je fakt že Brosnan byl celým tomhle digimrdníku to nejlepší.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 6: Z pouště přichází cizinec (2022) (epizoda)
hmmmmááááááách ta nostalgie, to na mě funguje
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 7: Ve jménu cti (2022) (epizoda)
já jsem spokojený, seriál mě bavil. A ta hudba hmmmmm
Bullet Train (2022)
a jooo, bavilo mě to celó dobo.
Divnosvět (2022)
výblitek téhle nemocné doby.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
joo, Samík pořád umí. Fakt jsem si tohle narozdíl od prvního dílu užil. Teda mohli si odpustit ty dvě buzerantky matky. Olzenka jako padůch byla fíborná.
Fabelmanovi (2022)
o čem ten film vlastně byl? Já Vám povím o čem. Byl o dvě a půl hodiny delší než měl být....
Fresh (2022)
My rádi jíme se Zimním Vojákem. Aneb ochutnávka receptů dle kuchařky Doktora Lectera. Po dlouhé době opravdu svěží komedie s brutálně černým humorem. 89%