Recenze (1 862)
Madam Web (2024)
Panímáma Síťová nudná až k posrání.
Ahsoka - Část 1: Mistři a učedníci (2023) (epizoda)
konečně zase pořádný starvorsy
Barbie (2023)
těšil jsem se na odlehčenou prdel Robíkovic Magorky a dostal hnusnou feministickou propagandu
Blue Beetle (2023)
Ošklifka Bety a Modrý Hovnivál. Boha to byla ale pičovina tak pro 3.letý haranty
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
děda Fordovic už bičíkem nepráska, hnusná nesympatická žirafa a typický cigoš kerý ukradne na co příde. Přeplácaná stopáž která mě nudila a v kině bych to určitě nedal a v půlce odešel.
Infinity Pool (2023)
mnooo, pěkná práce... furt říkám že drogy jsou špatné.
Její tělo (2023)
nudný tv životopisný film. Lepší je si pustit originál Leu
John Wick: Kapitola 4 (2023)
natahovaný, furt to samý. V kině bych to nedal. Mělo to bejt o hodinu kratší, takhle se to vleče jak sopel a nic novýho se vlastně ani nestane. 2,5 hvězdy z milosti.
Medvěd na koksu (2023)
hele, já se u teho vážně moc dobře bavil.
Medvídek Pú: Krev a med (2023)
boha chujovina.... Sem čekal úlet a zábavu a vono hovno