Recenze (671)
K jezeru (2019) (seriál)
Jděte už do hajzlu s děsivými pandemiemi. Kdo má už plný zuby šaškárny s Covidem, rozhodne nedoporučuju.
The Haunting - Žák (2020) (epizoda)
Absolutně nechápu nadhodnocování epizod,které jsou totálně o ničem. Možná dobré tak pro děti 12-13 let.
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
Multirasové obsazení - splněno, homosexuální kontext - splněno, bezpohlavní stvoření - splněno. Je to jedna obrovská nuda a ztráta času. Vysoké hodnocení skutečně nechápu.
Osudná jiskra (2019) (seriál)
Červená knihovna,celkem koukatelná. Rozhodně nepatří mezi žádná veledíla a nic moc neočekávejte. Ale nechybí napětí, intriky a láska. Taková oddychovka. Spíš úsměvný příběh,který,jak se v úvodu tvrdí,je natočen je podle skutečné události, ale skutečný mohl být leda tak onen osudný požár. :))) Klidně může být oceněn pěti hvězdami a stejně tak si zaslouží označení "odpad".
Gangy z Birminghamu - Série 4 (2017) (série)
Víceméně bezobsahová série plná žvanění o ničem a nelogických zvratů. Brody přehrává, takže působí jako parodie na mafiánského bosse a stupidním a překombinovaným zakončením pro mě tento seriál přestává být zajímavým.
Marco Polo (2014) (seriál)
Nudnější ksicht než Lorenza Richelmy už vybrat nemohli. Díky němu a jeho nevýraznosti klesá hodnocení.
Lesní lupiči - Epizoda 7 (2017) (epizoda)
nesnáším lidi,kteří sem serou spoilery.
Rodokmen krve (2018)
Rosamunde Pilcher by se zaradovala.
Zastavte temnotu (2018)
Popis obsahu je totálně mimo. To psal někdo, kdo film neviděl ani z rychlíku. Žádný přírodovědec tam nefiguruje a už vůbec ne obviněný z vraždy :))) Film má slabé hodnocení, ale jde spíš o atmosféru a mystiku, kterou mnozí, jak se ukazuje, nepobrali. Rozhodně stojí za shlédnutí. Nenudila jsem se ani na okamžik a co scéna, to překvapení.
Roma (2018)
Nechápu vysoké hodnocení zdejších odborníků. Děj nulový, charakter postav nulový, napětí žádné, zápletka minimální.Jediné, co hodnotím, je vysoká autentičnost prostředí, herců ve vedlejších rolích a komparsu, které vyhrabali...netuším kde, ale super. Jinak fakt ztráta 130 minut.