Recenze (318)
Cimrmani zblízka (2024) (TV film)
Sleduju tohle divadlo co mi to hlava brala, tak od 5 let ...a chvílemi mi šla husí kůže. Legendy odcházejí, Cimrman zůstává. Není to dokonalé, ale musím dát plný počet...
Bez lítosti (2023) (seriál)
DowneyLover: Pusťte si Legendy kriminalistiky...
Šťastné údolí - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Skvěle rozjetá první epizoda...čekání se vyplatilo. Nejlepší policajtka ever, je zpět♥️👍
Šťastné údolí - Série 3 (2023) (série)
Trošku slabší než předchozí dvě série, které jsem viděla snad tisíckrát...ale za mne důstojné zakončení. TLR je nejlepší badass a Catherine je pořád moje hrdinka 😁
Vraždy na Shetlandech - Série 8 (2023) (série)
Za mne super, blondýna mi celkem sedla. Po delší odmlce jsem to dala jak malinu a těším se na další sérii.
Devadesátky - Kleopatra (2022) (epizoda)
Konečně😁Už se těším na Orlík. Pecka, jelikož případ patří k mým "oblíbeným"kauzám, byla jsem v obraze a už se těším zas na pondělí.
Devadesátky - Král diskoték (2022) (epizoda)
Opravdu to tu někdo srovnává s polskou tvorbou?😁 Ti jsou dlouhodobě co se filmů a seriálů o pár levelů výš, takže dám s klidem tomuhle 5*. Po těch tunách krávovin co se u nás točí, je tohle totiž konečně zase věc, co mě přitáhla k obrazovce😉 A i když chyby to má, já jsem nadšená.
Monstrum - První díl (2022) (epizoda)
Úplně mi z toho bylo špatně od žaludku hned od začátku. Super rozjezd...
Planeta Praha (2022)
Na velkém plátně to bylo skvělé. Pro mne i pár věcí, které jsem nevěděla. Chvílemi sranda, chvílemi drama i dojemné momenty. Moc se mi to líbilo, osobně mně i víc než Planeta Česko. Všem doporučuji.
Co kdyby...? - What If... Captain Carter Were the First Avenger? (2021) (epizoda)
Je to první díl, tak si nechám rezervu. Ale za mě ok. Postava ženské jako Kapitána Ameriky se mi docela líbí😁