Recenze (456)
VIP svět (2021) (pořad)
Chlap a taková drbna. Jaromíre, Jaromíre...
Agáta Jaromíra Soukupa (2022) (pořad)
Jako kulisa v pohodě.
Small World (2021)
Po dlouhé době opravdu silný film, který mi rozhodně zůstane v hlavě ještě dlouho. Hlavního hrdiny mi bylo moc líto. Piotr Adamczyk zde předvedl naprosto úžasný výkon. Kdyby bylo víc takových policajtů, svět by byl lepším místem k životu.
Hashtag podvodnice (2022)
Za mě super. Naprosto realistické a hlavně mě to bavilo. Hlavní hrdinka byla naprosto uvěřitelná a vůbec jsem o ní nemusela pochybovat.
Rakeťák (2022)
Nebavilo mě to. Ale chápu, že děti to vidí asi jinak.
Vrah mé dcery (2022)
Ty hvězdy jsou spíš pro otce, než pro sám dokument. Tenhle příběh znám, je neskutečně silný a srdcervoucí. Doporučuji shlédnout i film Spravedlnost pro mou dceru.
Hour of Lead (2020)
Na film se mi dívalo dobře, i když jako celek to na mě působilo dost nelogicky. Ten velký zvrat na konci jsem v podstatě čekala, protože to nebylo poprvé, co jsem ho v podobných filmech zažila, takže pro mě nic originálního ani překvapujícího. Shlédnutí ale nelituji a hlavně mě to bavilo, takže uděluji 4*.
Černá kráska (2020)
Krásný příběh.
Mořská příšera (2022)
Po dlouhé době moc příjemný a milý animák.
Marmaduk (2010)
Takový klasický dětský film. Ale je to miloučké.