Recenze (22)
Pravěk útočí (2007) (seriál)
jednu hvezdu za to, ze jsem se fakt te kok*tine nasmal... a za slona taky!
Příběh filmu: Odysea (2011) (seriál)
hodnotit nemůžu, viděl jsem jen dva díly letos na LFŠ, ale jedna věc je jasná: komentář je strašně uspávající, usnul jsem pokaždé, tak jsem další pokusy vzdal (samozřejmě komentář nebyl jediný faktor, ale přesto dost podstatný). netušil jsem, že se v angličtině neklesá hlasem na konci věty...
Rane (1998)
anderson: nevim v cem je to nemecke, ale budiz...
Repo: Genetická opera! (2008)
Zpočátku docela sranda, pak se to nějak rozplizlo, v kině 6 lidí a poslední půlhodinu jsem regulérně prospal. Dávám dvě hvězdy za dobrý námět, komixová intermezza a skalpel a la Dr. Dick.
Saw 5 (2008)
no, aspon jsem zjistil, jak se dostalo doktorovo pero na misto cinu...
Sluneční stát (2005)
Příště bych nenechal neostravské herce mluvit ostravským přízvukem, jinak dobrý
Stezky slávy (1957)
Uzasne zobrazeni zoufalstvi, jake valka prinasi. Parada.
Syn pláže (2000) (seriál)
no i distributor si dělá srandu, protože předloha se nejmenuje the Beach, ale Baywatch, že...
The Weight of Chains (2010)
Snůška blábolů a nacionalistického revizionismu.
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
cikáni nejsou albánci, to jen k předchozímu komentu