Recenze (958)
Sabrina (1954)
Moderni pohadka pro dospele, ktere vevodi Audrey Hepburn, Humprey Bogart a skvele jim sekunduje William Holden.
Univerzální uklízečka (2005)
Oddechova cerna komedie s Rowanem Atkinsonem a Maggie Smith. Maggie Smith s lopatou nebo se zehlickou nema chybu :).
Casanova (2005)
Prijemna lehka oddychova komedie z prostredi Benatek. Jen skoda, ze to nekdy srazi nektere nepovedene digitalni triky. Atmosfera Benatek je taky super :). Samozrejme to podkresluje i velmi dobra hudba.
Jeden navíc (2005)
Tak to Steve Martin prekvapil. Na to, ze dela v poslednich letech jeden horsi film za druhym. K tomuhle vybornymu filmu napsal scenar i si v nem zahral. V prvnich 20 munutach je to takova lehka komedie a pak se film stane vaznejsim. Skvele zahrala i Claire Danes. Jason Schwartzman se asi hrani podivínů těžko vyhne :). Scenar, kamera, rezie i hudba na 4*. Takze kdo ma rad filmy o zivote, tomu bych snimek doporucil.
Číňan (2005)
Jednoduchy, minimalisticky romanticky seversky film :). Priklad toho, ze opravdu z mala se da udelat skvely film. Nastesti na sever od nas tohle porad umi :).
Rekonstrukce (2005)
Povedena blazniva francouzska komedie o prestavbe jednoho bytu kolumbijskymi emigranty :). Pokud nekdo prestavoval byt dovede si predstavit :). V cameo rolicce se objevi i Hugh Grant. Dalsi znamy je i Aldo Maccione znamy s italskych nebo francozskych komedii ze 70. a 80 let.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Pohadka pro deti, takze s tim uz musite pocitat, kdyz na tenhle film jdete do kina. Mluvici bobri jsou super, ale zaverecna bitva je dost slabota.
Černá roucha (1983)
Povedena absurdni komedie. Hlavne jeptisky jsou super :). Jedna na heroine, druha na LSD a jeste k tomu chovaji tygra :). Tohle jsem necekal, ale mile me to prekvapilo.
Elizabethtown (2005)
Pekny romanticky film o zivote. Kirsten Dunst sladka :). Susan Sarandon si vystrihla peknou rolicku matky (hlavne jak opravovala auto :))) ). Nektery pisnicky ze soundtracku jsou skvely.
Restart (2005)
Roztomila hricka. Soundtrack se taky povedl :)).