Recenze (5 593)
Noc a zmatek (1958)
Čekal jsem od Gabina víc. Kriminálka je poměrně nudná a nezáživná a Gabin sám toho moc nepředvádí. Škoda.
Noc generálů (1967)
Vyšetřování vraždy na pozadí války. Film plný neskutečného obsazení, který nenuceně mísí válečné události a vyšetřování vražd. Sice mě trochu překvapilo, že Omar Sharif hraje se svou vyzáží důstojníka německé armády, ale budiž. Možná kdyby se Litvak více zaměřil na vyšetřování a méně na večírky pohlavárů, bylo by to lepší.
Noc hrůzy (2011)
Taková milá upírská oddychovka. Nic extra jsem od toho nečekal, ale ve finále jsem se docela bavil. Hlavně Farrell mi přišel dost cool.
Noci s nepřítelem (1991)
Thriller, kterému schází napětí. Patrick Bergin je sice slušně psycho, ale to je tak všechno. Julie nemá co by předvedla a Ruben nebyl schopen ze scénáře vymačkat víc.
Noc, kdy přepadli kabaret Minských (1968)
No na komedii to nebylo vůbec vtipné a u vůbec ne zábavné.
Noc oživlých mrtvol (1968)
Je to sice s mizernými triky a maskami, ale Romero vytvořil naprosto skvělou atmosféru. Viděl jsem barevnou verzi a hra s barvami a světlem byla fakt na jedničku.
Noc patří nám (2007)
Moc pěknej thriller v retro stylu.Phoenix je fakt výbornej,škoda že Wahlberg nemá skoro co hrát,ale i tak když jsou spolu,je na co koukat.Do toho prso Evy Mendes a příšerný hadry 80.let
Noc postupuje (1975)
Čekal jsem nějakou pořádnou záhadu, ale nedostalo se mi skoro ničeho, jen rutinní práce soukromého očka a divný závěr.
Noc předtím (1988)
Tak tomu se říká kocovina. Naivní kluk z lepší čtvrti zabloudí cestou na ples mezi gangy, požije kdo ví co, prodá svou holku pasákovi a pak už jen žehlí a snaží se vzpomenout, jak se to všechno stalo. Pecka, hlavně díky Reevesovi
Noc v Manhattanu (1965)
Další velký případ Jerryho Cottona. Opět ve stejném duchu jako Pouzdro na housle.Nechápu co se mi kdysi na tom líbilo.