Recenze (326)
Pýcha a přemlouvání (2022)
V rámci vyváženosti si tam nějakou tu anglickou lady mohla střihnout muslimka v burce a komorníci mohli být indiáni nebo eskymáci. Austenová by se obracela v hrobě.
Schodiště (2022) (seriál)
Utahaná nuda o prolhané bukvici.
Snivokraj (2022)
Ty 3 hvězdy za představitelku hlavní role Kyle Chandler. Jinak klasika, digi bordel.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Na konec moc rozklepaných brad hafo sladkobolných keců no a ještě to mohli tak o 4 hodiny protáhnout. Jeden by se z toho zVecnul .
The Gray Man (2022)
Já se za ty (slabé) 4 nestydím. Je to sice o dost slabší než všichni ti top kámoši ale už jsem si tak trochu zvykl že Netflix co se týče filmové produkce je hodně slabý. Viděl bych to na zdravotnictví mongolské.
Top Gun: Maverick (2022)
Opět jsem měl při odchodu z kina ten pocit čiré radosti a přihlouplý úsměv od ucha k uchu, nutno říci že po velice dlouhé době. Díky že v této době Multivesmíru a digitálních blábolů či jiných pi.... někdo natočil film který má řádné koule. Opravdu skvělé, Tom i zbytek osazenstva váleli za 1. Je jenom škoda že na další počin Toma Cruise si budeme muset počkat víc jak rok.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
To měl být humor ? Pánové asi mají rádi Fantociho ale jsou o 2 třídy níž.
Volejte Saulovi - Série 6 (2022) (série)
Vince Gilligan, Peter Gould jsou borci, na takový maisterštyk si budeme zas muset několik let počkat. Celá herecká banda v čele s Bobem Odenkirkem byla prostě boží. S bohem pane Saule možná se té svobody dožijete
Všechno, všude, najednou (2022)
Já jsem to po půlhodině vypnul, co víc k tomu.(Myslel jsem si že ty paralelní sračky má pod palcem Marvel)
Za hranicí (2022) (seriál)
Asi po dvou hodinách jsem chtěl jenom vědět kde ta pi...... směřuje, bohužel nikam. Jedna za Brolina.