Recenze (326)
Outsider (2020) (seriál)
Ukecané a konci docházel dech. Zkrátit na půlku a bylo by to ok.
Palm Springs (2020)
V té bídě co je teď tak je to takové příjemné svižné pokoukáníčko.
Půjčovna masa - Série 2 (2020) (série)
Co vím určitě, že 3 řadu už vidět nemusím. Ukecaný blábol v papundeklových kulisách.
Tajemná zahrada (2020)
Ty dvě je možná až moc, úplně zbytečný film.
Tiché místo: Část II (2020)
Dám 4 ale někdy jsem měl dojem že koukám na vetřelce a ještě častěji na Jurský park.
Upíři v Bronxu (2020)
Kde je ta doba kdy měl Dracula respekt, je to sračka.
Volání divočiny (2020)
Kde jsou ty doby kdy před kamerou skákal pes ne nutně přes oves.Toho barevného digi bordelu tam bylo až moc.
V úskalí (2020)
Hezké ale nudné.
Vyproštění (2020)
Dívej se na akci a moc u toho nemysli protože bys to musel vypnout.
Wonder Woman 1984 (2020)
Takovou sračku ani hodnotit nejde. To byl takový opruz že s toho byly až fyzicky nepříjemně. Chápu že existují daleko větší zhovadilosti hlavně z domácích luhů a hájů ale je tristní že za tolik peněz pak vznikne toto velké lejno.