Recenze (61)
Uvnitř vnitra (2008) (TV film)
Nemyslím, že to režisér zvládl na jedničku. Škoda. Člověk Pixa - lidská zrůda. Velmi, velmi milosrdně natočeno.
Armageddon (1998)
Docela slušnej film, ale ta americká klišé....to je peklo
Coco Chanel (2009)
Tak, a teď koko šanel 2,3 aneb, jak to bylo dál?
Konečná stanice (1981)
Štěpničková versus Sklenčka. Kloubouk dolů před Štěpničkovou, že si s tím ... stoupla před kameru.
Hitler (2016) (seriál)
Chronologicky přesné. Některé informace nové. Co se týče zaujatosti autorů,tím bych si tak jistý nebyl, protože informace o tom, že byl feťák jse obecně známá z dalších dostupných dokumentů.
Brouk v hlavě (1969) (divadelní záznam)
Typická vlastnost: české divadelní přehrávání.
Divadlo žije! (2002) (pořad)
Co má kvalitu musí z CT pryč..
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Hezká pohádka o Golemovi pro děti, komunistická agitka z pohledu dospělého. A Werich opět v první linii co by pokračovatel vlastního levičáckého světonázoru. Jenže, pane Werich - tohle už byla rudá totalita.
Ztracený na Sibiři (1991)
Naštěstí po rozpadu východního bloku tohle dokázali Rusové ještě natočit. Dnes v tuhé Puitnově diktatuře už by tento film vzniknout nemohl.
Cukr, med a feferonka (1980)
Tyhle italsky komedie nás za ranného mládí zvaly ze zasklených poutacích kinobudek do kina. Všechno západní bylo pro nás malý kluky nedosažitelné a občas jsme se i zasmáli. Nekonečné vzpomínky na italské komedie 80. let.