Recenze (61)
Příběh dušičkový (1964) (TV film)
Tvl, to je herecký koncert.
Synové a dcery Jakuba skláře (1985) (seriál)
Ten TV umakart , ten to sráží, bohužel, ale L.Munzar šlape v prvních dílech do koní, pak už je to cca politická agitka. Dávám 4 za výborné herecké výkony a za super scénář. Takových seriálů bylo v Česku jen pár.
Hodinář (1988) (TV film)
Otřesné TV 80 - kové zpracování, na to se nejde koukat.
Pražské orgie (2019)
Co tohle mělo jako znamenat? Na tohle přispívá stát peníze? Co natočí Pavlásková příště...? Panoptikum českých rádoby herců...a jedna pošahaná bába ("režisérka")
Atomová katedrála (1984)
Zde je krásně vidět, jak umělci z Prahy brali až na pár vyjímek každou roli. Každá desetiletka měla ( a stále má) své vytěžované umělce, režim ne režim. Proto se na herce koukejme, ale nevěřme půl slova.
Lízin let do nebe (1937)
Dvě hvězdy za dvě budoucí největší dvě hvězdy, Hrůšu a Pepíčka Kemra.
Zlaté oko (1995)
Grandiozní návrat JB a událost roku.P.Brosnan zachránil legendu, která byla pod T.Daltonem zralá na resuscitaci.
Fotbal (1965)
Velmi zdařilá sonda do fotbalového dění 60.let. Snímek ukazuje tehdejší fotbalové prostředí a jeho hodnota spočívá právě v možnosti vidět, jak to tenlkrát bylo a chodilo. Stručný, syrový, vypovídající.
Kulový blesk (1978)
Tenhle film jsem shlédnul mnoho krát. Je to poetika s originální zápletkou, kterou posílá do filmových nebes hudba Zdeňka Lukáše. Vše do sebe zapadá. Geniální.
Řidič slečny Daisy (1989)
Brutální monitor lidské duše. Nádhera. MF jedinečný a ta Rusalka vše jen podtrhává. Pohlazení na duši, tenhle film.