Recenze (413)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Velmi slušná fantasy, která navíc zmiňuje mé kdysi oblíbené počítačové hry Neverwinter Nights a Baldurs Gate. *** Poprvé jsem byl v kině na 4DX a musím říct, že mi to dost zkazilo prožívání filmu. Foukání vzduchu, vodní kapky a šimrání na nohách bylo fajn, ale sedačka se houpala jako loďka v bouři, často nesmyslně. Co k tomu můžu říct? Nasrat!
Láska nebeská (2003)
Potěšilo mě to moc.
Elvis (2022)
Elvis Presley získal slávu a obdiv miliónů. Ale za všechno se platí.
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Naprosto skvělé animace a úžasný děj.
Projekt Adam (2022)
Po delší době sci - fi se vším včetně cestování v čase, soubojů se světelnými meči a Lásky s velkým eL.
Půlnoční láska (2018)
Je to citová vydíračka, bezpochyby. Ale moc moc milá.
Gogol: Začátek (2017) (TV film)
Temná fantasy na základě života autora a jeho knih, především Večerů na samotě u Dikanky. Díly na sebe navazují a jejich atmosféra je opravdu hustá.
Pád anděla (2019)
Napínavé od začátku do konce. A miluji šťastné konce.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Místním teplomilným intelektuálům se film nelíbil. To mně zas jo. Harley Quinn je moc hezká a pěkně se svíjí. A ty její ksichtíky :-D
Království zombie - Série 2 (2020) (série)
Druhá série drží vysokou laťku první části. Otevřený konec dává najevo, že přijde pokračování. Ale nikdy to neskončí, zombie s námi budou pořád!