Recenze (45)
Strážci - Watchmen (2009)
tak jsem rad ze tohle me trosku minulo.. Po dlouhe dobe paradni3apul hodinovy uncut..
O kuřatech a lidech (2015)
Tak nejak jsem cekal po jablkach dobrou zabavu, kde nejvetsi blazen je sam reznik. A prestoze uplne vichr z hor to nebyl.. letmy severni vanek me ofouk a kult kultu zustal zachovan.
Lucy (2014)
WTF?
Hrana (2013) (koncert)
jelikož jsem oddaný fanoušek všeho od Mareka Brezovského https://www.facebook.com/groups/475707862523627/?fref=ts nikdy v životě už si neodpustím že o tohle jsem přišel :( Snad někdy v ČR
Sibiřská škola (2013)
převráceně zvráceně neúplné a nedůstojné zpracování jedné výborné biografie. Bohužel nemůžu jinak než srovnávat s knihou, která na rozdíl od filmu obsahuje detailní popis neuvěřitelného kodexu, kterým se tito sibiřští urkové řídili. Převracení skutečností a charakterů postav jsem taky dost dobře nepochopil..Skvělý (jak jinak) Malkovich a špatná, nehodící se angličtina filmu nijak nepřidali...škoda
Vyfič! (2009)
..každá hustá mařka musí vědět vo čem to je!!!!
Světová válka Z (2013)
minimální až žádná podobnost s knihou mě vůbec nevadila..bylo by přece těžký bát se o někoho, kdo jezdí s křížkem po funuse po přeživších "hrdinech" třetí světové a sepisouje jakous takous informaci pro budoucí generace. Robertova kamera mě kupodivu iritovala míň než v "kvantu útěchy", nějaký ty pekelný náhody či drobný nelogičnosti jsem taky přežil a často vytýkaná nekompaktnost celého příběhu mě absolutně nezasáhla.. Oživení subžánru dopadlo více než dobře a tak za mě krásný 4z5i
Sedm psychopatů (2012)
..tak si nejsem jistej..To co se podařilo panu McDonaghovi je bezesporu prudce poživatelná mixologie. Jen se ještě nemůžu rozhodnout jedná-li se o umělecký dílo, nebo kýčjakbič. Must see po druhý
Chata v horách (2012)
tak ujetý...až je to dobrý
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Proč by pocta 80kám musela být nutně stupidní slátanina bez ladu a skladu..viz Norrisův nástup :D Jednu hvězdu za Jeana a druhou za Stalloneho "rest in pieces". Děs běs co si tihle pánové můžou dovolit a sklidit za to 86% :D